Møt Fanny - vår nye superkoordinator!

Vi i Allegro er veldig glad for å få med oss Fanny på laget. Hun skal jobbe med å koordinere oppdragene som kommer inn og matche disse med våre oversettere. Kundeoppfølging er en viktig del av jobben til våre koordinatorer, så du vil garantert komme i kontakt med Fanny dersom du skulle ha behov for en oversettelse.

Jobben som gjøres før kunden får sitt ferdig oversatte dokument går i flere ledd: For å sikre høyeste mulige kvalitet på produktet vi leverer, er koordinatorenes rolle særdeles viktig i starten og slutten av leveransen. De sikrer at du som kunde blir fulgt opp, at vi har de rette oversetterne på oppdraget og at du får det du hadde bestilt. De er løsningsorienterte og hjelper alle som henvender seg til oss. Fanny er en imøtekommende og blid koordinator som brenner for jobben sin.

Fanny er tospråklig og har både spansk og norsk som morsmål. Hun har mastergrad i spansk fra UiB med spesialisering innenfor oversettelse. Før tiden som koordinator i oversetterbransjen, jobbet hun som vitenskapelig assistent ved NHH og var en del av teamet som jobbet med NHH sitt bidrag til det nasjonale terminologiprosjektet CLARINO

Fem kjappa fakta om Fanny:

1.    Utdanning: Mastergrad i Spansk fra UiB

2.   Arbeidserfaring: Jobbet som koordinator i oversetterbransjen siden 2017, kom til Allegro i oktober 2023.

3.   Er særlig god til: Være fokusert og har øye for detaljer.

4.   Fannys løfte til kundene: Uansett kunde og omfang av oppdrag er kvalitet, responstid, punktlighet ved levering, kommunikasjon og fleksibilitet det Fanny setter høyest.

5.   Funfact om Fanny: Er 5% irsk, skotsk og walisisk. 

Forrige
Forrige

KI – vår nye "kollega". En rapport fra Translatørdagen 2023

Neste
Neste

Allegro har fått ny daglig leder